Чиновники Тернопільської ОДА теж не понесуть відповідальності за уникнення тендерів на ремонтах доріг

Вслід за посадовими особами Служби автомобільних доріг у Тернопільській області, за поділ доріг на сорокаметрові ділянки заради уникнення процедур публічних закупівель, не будуть покарані й чиновники Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації. Справи про притягнення їх до відповідальності за матеріалами Рахункової палати “поховані” в Тернопільському міськрайонному суді.

Тож відповідальності уникнуть начальник УКБ Віктор Кузяк, його заступник Віктор Соколовський та головний спеціаліст-юрисконсульт відділу підготовки конкурсних процедур та договорів, які відповідно є головою та членами тендерного комітету.

Нагадаємо, матеріали про адміністративні правопорушення відносно вказаних усіб були складені Рахунковою палатою через те, що вони, в порушення вимог ч.7 ст. 2 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі», п.2. розділу II Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 №301 здійснено поділ предметів закупівель (лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури – 14 доріг, по яких загальна очікувана вартістю закупівель становила 84152,3 тис. грн. на 28 об`єктів (окремо укладено договір підряду на кожен об`єкт) на суму 74177,9 тис. грн., по яких проведено оплату за рахунок коштів Субвенції – 73947,1 тис.грн.) на частини з визначенням пікетів кожної частини одних і тих самих доріг.

Внаслідок таких дій тендерного комітету УКБ з поділу закупівель було уникнуто процедуру, визначену ч.4 ст. 10 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедур закупівель (оскільки очікувана вартість поділених закупівель перевищувала суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро) та в недотримання вимог ч.1 ст.10 та ч.3 ст.21 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» торги проведено у скорочені строки (строк для подання тендерних пропозицій визначався в 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу замість 30 днів з дня його оприлюднення).

Як ми повідомляли раніше, чиновники Служби автодоріг не понесуть відповідальності за поділ шляхів на сорокаметрові ділянки.

Посадові особи Служби автомобільних доріг, як члени тендерного комітету САД приймаючи рішення (протоколи від 18.05.2018 №45/18, від 22.05.2018 № 46/18, від 29.05.2018 № 47/18, від 04.06.2018 № 48/18, від 11.06.2018 №49/18, від 18.06.2018 №50/18) щодо внесення змін до річного плану закупівель на 2018 рік, визначення предмету закупівель об`єктів поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності порушили вимоги п. 2 розділу II Порядку №454, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування».

Тоді Службою автодоріг, як Замовником здійснено поділ предметів закупівлі на частини (11 лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури на 297 об`єктів), внаслідок чого було уникнено проведення процедури відкритих торгів, що є порушення вимог ч.7 ст. 2 Закону № 922.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com