Чортківські посадовці уникнули відповідальності за порушення тендерного законодавства

Начальника та юриста Чортківського комбінату комунальних підприємств не притягнули до відповідальності за порушення тендерного законодавства.

Про це стало відомо Інфопростору.

Посадовці не забирали поштових повідомлень про проведення судових засідань. Тому суд вирішив, що не може розглянути складені на них матеріал справ про адміністративні правопорушення.

24 вересня 2019 року провідним державним аудитором відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та ЖКГ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Цьомкало О.М. складено протокол про адміністративне правопорушення відносно  посадовців за ч. 1 ст. 164-14 КУпАП про те, що при проведенні планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Чортківського комбінату комунальних підприємств за період з 01.05.2017 року по  30.06.2019 року;  підлеглість – Чортківська міська рада, юридична та фактична адреса: 48500. м. Чортків, вул. Гончара, 21 виявлено   порушення законодавства про закупівлі, а саме: Начальник та юрист Чортківського комбінату комунальних підприємств відповідно до наказу від 03.01.2017 року №1 призначені відповідно головою та секретарем тендерного комітету, не оприлюднили в системі електронних закупівель додаткову угоду від 14.06.2017 №1 до договору від 10.05.2017 №97: додаток 1 «Обсяги постачання електричної енергії споживачу та субспоживачу», який згідно п.1.2 договору від 29.01.2018 №5-50/1 є його невід`ємною частиною; додаток 2 «Порядок розрахунків», який згідно п.4.2 договору від 29.01.2018 №5-50/1 є його невід`ємною частиною; додаток 1 «Заява-приєднання», який згідно п.6.2.10 договору від 31.01.2019 №550 є його невід`ємною частиною; додаток 3 «Комерційна пропозиція», який згідно п.5.11 договору від 31.01.2019 №550 є його невід`ємною частиною, чим допустив порушення неоприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства, визначених абз.8 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015. Відповідно до абз. 12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Згідно п. 2.15 Положення про тендерний комітет, голова персонально відповідає за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі. Таким чином, порушення щодо не оприлюднення додаткової угоди від 14.06.2017 №1, додаток 1 «Обсяги постачання електричної енергії споживачу та субспоживачу», додаток 2 «Порядок розрахунків», додаток 1 «Заява-приєднання», додаток 3 «Комерційна пропозиція» в електронній системі закупівель «РгоZоrrо», допущено головою тендерного комітету.

Порушення вчинено 16.06.2017 року, 31.02.2018 року та 04.02.2019 та виявлено 20.09.2019 року, про що зазначено в акті ревізії від 20.09.2019 №05-21/6. Місце вчинення порушення – Чортківський комбінат комунальних підприємств, м. Чортків. вул. Гончара, 21. Своїми діями начальник та юрист комбінату комунальних підприємств порушили абз. 8 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, п. 2.3 Положення про тендерний комітет, затвердженого наказом Чортківського комбінату комунальних підприємств від 22.01.2016 №3.

Матеріали адміністративної справи поступили до суду 30 вересня 2019 року.

Справи були призначені до судового розгляду на 09 жовтня 2019 року та 01 листопада 2019 року.

Ознайомившись з матеріалами справ, суд приходить до висновку, що протокол разом із додатками підлягає поверненню до Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області для належного оформлення з наступних підстав.

Згідно зі ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Згідно ст. 278 КУпАП, під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення, вирішується питання, зокрема, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи витребувані необхідні додаткові матеріали, які мають значення для правильного вирішення справи, чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи про час і місце її розгляду.

В протоколах, складених ревізором, вказані місця проживання начальника та юриста Чортківського комбінату комунальних підприємств. Судом направлялись на вказані адреси повістки про виклик осіб, які вчинили правопорушення, до Чортківського районного суду для розгляду справи на 09 жовтня 2019 року та 01 листопада 2019 року. Однак, вони на розгляд справ жодного разу не з`явились та до суду не повернулися поштові повідомлення про вручення судових повісток.

Згідно ст. 268 КУпАП під час відсутності особи, яка вчинила правопорушення, справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Тож суд повернув матеріали справ про адміністративного правопорушення для з’ясування місця проживання винуватців. А це означає, що вони до відповідальності притягнуті вже не будуть.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com