За свавілля з тендерами за рахунок бюджету Тернополя ніхто не відповість

Слідчі так довго розслідували кримінальне провадження за зловживання із тендерами за рахунок бюджету міста Тернополя, що суд закрив кримінальне провадження у зв’язку із закінчення строків давності.

Про це стало відомо Інфопростору.

Кримінальне провадження розслідувалось за частиною першою статті 366 Кримінального кодексу України (службове підроблення) та було розпочате ще 06 серпня 2014 року.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 23 червня 2014 року в обвинуваченого, який перебував на посаді директора ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс», будучи в силу цього службовою особою, виник злочинний намір направлений на видачу службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, а саме довідки про те, що ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс» протягом останніх трьох років не притягалось до відповідальності за порушення, передбачені п.4 ч.2 ст.6 та п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).

З метою реалізації даного наміру, обвинувачений, розуміючи при цьому протиправний характер та значення своїх дій, 23 червня 2014 року, перебуваючи в офісному приміщенні, достовірно знаючи, що рішенням Адміністративної колегії Тернопільського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №41 від 30 травня 2013 року у справі №659-УД, визнано, що ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс» вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене п.4 ч.2 ст.6 та п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання, які стосуються спотворення результатів торгів, яке в судовому порядку визнано дійсним, видав довідку №100 від 23 червня 2014 року, в якій були внесені завідомо неправдиві відомості, а саме вказав, що ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс» протягом останніх трьох років не притягалось до відповідальності за порушення, передбачене п.4 ч.2 ст.6 та п.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), в якій в подальшому власноручно виконав підписи від імені директора ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс», а також наніс відтиск печатки ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс». Надалі, вказана довідка з внесеними завідомо неправдивими відомостями, серед документів, що були подані для участі у конкурсних торгах, щодо послуг по очищуванні, іншому (утриманню шляхово-мостового господарства міста) 81.29.1, замовником яких є Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, надала змогу за результатами розгляду та оцінки комітетом з конкурсних торгів прийняти рішення про акцепт пропозиції ТзОВ «Тернопіль Комунал Сервіс».

Таким чином, чоловік обвинувачувався у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366 КК України видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів.

Адвокат звернувся до суду із клопотанням про звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності за вчинення ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України у зв’язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження.

Таку ж позицію підтримав і прокурор.

Тому, Тернопільський міськрайонний суд вирішив звільнити обвинуваченого від кримінальної відповідальності за вчинення ним кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України, а кримінальне провадження за даним фактом закрити у зв’язку із закінченням строків давності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com