На Тернопільщині посадовець сільради уникнув відповідальності за порушення тендерного законодавства

Теребовлянський районний суд вирішив не карати заступника голови Золотниківської сільської ради за порушення тендерного законодавства, хоч і визнав його винним у вчинені адміністративного правопорушення.

Про це стало відомо Інфопростору.

Як йдеться в матеріалах справи, чиновник будучи посадовою особою Золотниківської сільської ради – заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та який відповідно до розпорядження Золотниківського сільського голови від 15.01.2016 №13 (з врахуванням внесених змін відповідно до розпоряджень сільського голови від 02.08.2016 №125-1 від 02.09.2019 №155, від 06.06.2019 №140, від 15.08.2019 №205-1. від 10.10.2019 №252) призначений головою комітету з конкурсних торгів (в подальшому – тендерного комітету сільської ради), допустив порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства, зокрема: порушено терміни оприлюднення звітів про укладення договорів в електронній системі закупівель «Prozzorro», які визначені абзацом 5 частини 1 статті 2, абзацом 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII змінами, далі – Закон №922-VII, відповідно до норм яких звіт про укладені договори оприлюднюється протягом одного дня з дня укладення договору, а саме: – 10.08.2018 року за номером UA-2018-08-10-000863-с оприлюднено звіт про укладений договір від 08.08.2018 року №136 з ПП Фірма «Помічник-95» на суму 1 211 014,00 грн; – 13.02.2019 за номером UA-2019-02-13-000830-a оприлюднено звіт про укладений договір від 20.10.2018 року №91/3/211 з ВАТ «Тернопільобленерго» на суму 199 000,00 грн; 13.02.2019 року за номером UA-2019-02-13-001038-а оприлюднено звіт про укладений договір від 29.01.2019 року №19/3 з TOB «ВВА» на суму 196 000,00 грн; – 29.03.2019 за номером UA-2019-03-29-001019-а оприлюднено звіт про укладений договір від 14.03.2019 року №23/18 з ФОП на суму 100 000.00 грн; 03.05.2019 за номером UA-2019-05-03-000880-b оприлюднено звіт про укладений договір від 18.03.2019 року №4/25 з ФОП на суму 50 000,00 гривень; 24.12.2019 року за номером UA-2019-12-24-000702-b оприлюднено звіт про укладений договір від 21.12.2019 року №257 з ПП “Промінвестбуд-Т” на суму 164885,80 гривень; 24.12.2019 року за номером UA-2019-12-24-000980-b оприлюднено звіт про укладений договір від 20.12.2019 року №259/148 з ФОП на суму 478164,40 гривень. Перевіркою дотримання термінів оприлюднення в електронній системі закупівель звітів виконання договорів, укладених за результатами проведених процедур закупівель (відкритих торгів переговорних процедур) встановлено, що на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 За 922-VIII в окремих випадках не дотримано термінів їх оприлюднення протягом трьох дні закінчення строку дії договору (виконання договору), зокрема за наступними закупівлями: – номер закупівлі UA-2017-12-20-001367-a: термін виконання договору від 01.02.2018року №17-372 -31.12.2018р. звіт про виконання договору оприлюднено 11.02.2019; – номер закупівлі UA-2018-12-04-002142-с: термін виконання договору на постачання природного газу від 17.12.2018 р. №17-753 з врахуванням додаткових угод №1 від 30.12.2018р. та №2/6 від 23.01.2019 – 28.02.2019, а звіт про виконання договору в електронній системі публічних закупівель ProZorro поряд з несвоєчасним оприлюдненням (03.01.2020р.) оприлюднено не в цілому, а лише за результатами проведених закупівель по додатковій угоді (проведено закупівель загалом на суму 56 502.40 грн, а згідно звіту – 78 790.00 грн). Перевіркою дотримання термінів оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договорів (протягом трьох днів з дня внесення змін), укладених за результатами лроведених процедур закупівель (відкритих торгів та переговорних процедур) встановлено, що на порушення абзацу 9 частини першої статті 10 Закону 922-УПІ в окремих випадках не дотримано встановлених термінів оприлюднення, зокрема по наступних закупівлях: – номер закупівлі UA-2018-12-04-002142-с: повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткових угод №1 від 30.12.2018 р. та №2/6 від 23.01.2019 опубліковано 12.02.2019р.; – номер закупівлі UА-2019-01-18-001390-b: повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 27.08.2019р. №3 опубліковано 04.10.2019; – номер закупівлі UА-2018-10-25-000836-b: повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 05.12.2018р. №1 оприлюднено 11.01.2019р.; зміни до Договору відповідно до додаткової угоди від 19.06.2019 р. №3 не оприлюднено. По закупівлі номер UА-2018-10-25-000836-b протокол засідання тендерного комітету від 20.11.2018 р. №52 щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Промінвестбуд-Т» та прийняття рішення про укладення договору не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено норми абзацу 5 частини першої статті 10 Закону №922-УІІІ. Відповідно до абзацу 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від №922-VІІІ (із змінами) відповідальними за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Відповідно до п.3 та п.4 Положення про тендерний комітет Золотниківської сільської ради в редакції, затвердженій розпорядженням сільського голови від 02.08.2016 №125-1 (в період дії), підпунктів 4.4 та 4.5 пункту 4 Положення про тендерний комітет Золотниківської сільської ради, затвердженого розпорядженням сільського голови від 11.06.2019 №143, голова та секретар комітету здійснюють повноваження відповідно до законодавства. Порушення вчинені 09.08.2018 року, 21.10.2018року, 21.11.2018року,. 08.12.2018 року, 02.01.2019року, 26.01.2019року,03.01.2019 року, 30.01.2019року, 03.03.2019 року, 15.03.2019року, 19.03.2019 року, 22.06.2019року, 30.08.2019 року, 21.12.2019 року, 22.12.2019 року, та виявлені 01.04.2020 року, про що зазначено в акті ревізії від 01.04.2020 р. №08-22/2.

Вина чиновника повністю доведена матеріалами справи, дослідженими в судовому засіданні, а саме: даними, які містяться у протоколі про адміністративне правопорушення №13-05-0012/2020 від 03.04.2020 року; актом ревізії від 01.04.2020 №08-22/2; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради №13 від 15.01.2016 року Про створення комітету з конкурсних торгів сільської ради; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради №125-1 від 02.08.2016 року Про перейменування комітету з конкурсних торгів, положення про комітет з конкурсних торгів; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради №155 від 02.09.2016 року Про внесення змін у складі тендерного комітету; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради №140 від 06.06.2019 року Про внесення змін до тендерного комітету; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради №143 від 11.06.2019 року Про затвердження Положення про тендерний комітет Золотниківської сільської ради; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради від 15.08.2019 року №205-1 Про внесення змін до складу тендерного комітету; розпорядженням сільського голови Золотниківської сільської ради від 10.10.2019 року №252 Про внесення змін до складу тендерного комітету.

Тож суд вирішив визнати його винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 164-14 КУпАП.

Водночас, провадження в адміністративній справі відносно посадовця за ч.1ст.164-14КУпАП закрито, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com