Намісник Януковича в Борщівському районі поділився повноваженнями із заступниками

РОЗПОДІЛ

обов’язків між головою, першим заступником, заступником голови

та  керівником апарату

Борщівської районної державної адміністрації

Голова районної державної адміністрації

Очолює та здійснює керівництво діяльністю районної державної адміністрації, несе персональну відповідальність за реалізацію законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, а також за виконання завдань, віднесених законодавством України до компетенції районної державної адміністрації.

Представляє районну державну адміністрацію у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами.

Організовує роботу районної державної адміністрації щодо виконання та дотримання на території району положень Конституції України, законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших актів законодавчої та виконавчої влади, забезпечення захисту прав і законних інтересів громадян і держави, комплексного соціально-економічного розвитку території та реалізації державної політики у визначених законодавством сферах управління.

Організовує розроблення проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку району з урахуванням загальнодержавних інтересів і регіональних потреб, подає їх на розгляд районної ради, організовує виконання бюджету та затверджених радою програм і щороку звітує перед нею про їх виконання.

Інформує голову обласної державної адміністрації та населення району про суспільно-політичне,  соціально-економічне   становище, екологічний стан в регіоні.

Призначає на посади та звільняє з посад першого заступника, заступника голови, керівника апарату  районної державної адміністрації, керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів районної  державної адміністрації та працівників апарату райдержадміністрації.

Укладає і розриває контракти з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління районної  державної адміністрації, погоджує призначення на посади та звільнення з посад визначених законодавством керівників підприємств, установ та організацій.

Утворює для сприяння здійсненню повноважень районної державної адміністрації консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії, а також визначає їх завдання, функції та персональний склад.

Очолює колегію районної державної адміністрації.

У межах затвердженого бюджету виступає розпорядником коштів районної державної адміністрації.

Забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони державної таємниці в апараті райдержадміністрації та здійснює державний контроль за додержанням законодавства про державну таємницю на території району.

Здійснює загальне керівництво в районі мобілізаційною підготовкою та територіальною обороною і цивільним захистом.

Вирішує питання забезпечення реалізації державної аграрної політики, розроблення та виконання регіональних інноваційно-інвестиційних та інших  програм і прогнозів розвитку галузей агропромислового виробництва, формування та реалізації соціальної політики на селі, сталого розвитку регіонального продовольчого ринку і сільських територій; реалізації повноважень райдержадміністрації з питань заготівлі, переробки та виробництва продовольства для державних і регіональних потреб, державного резерву.

У межах повноважень та відповідно до законодавства України видає розпорядження та доручення.

Визначає обов’язки першого заступника, заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації щодо спрямування та контролю діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації.

Здійснює інші функції та повноваження, передбачені Конституцією України, Законом України “Про місцеві державні адміністрації”, іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, регламентом районної державної адміністрації.

Координує і контролює діяльність апарату райдержадміністрації, усіх структурних підрозділів райдержадміністрації та взаємодію з виконкомами  органів місцевого самоврядування  щодо виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань та здійснення органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, а також безпосередньо керує діяльністю:

– фінансового управління райдержадміністрації;

– управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

– управління економіки райдержадміністрації ;

– відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації;

– відділу організаційно – кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

– загального відділу апарату райдержадміністрації ;

– відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними

органами та оборонної роботи апарату райдержадміністрації;

-відділу фінансово – господарського забезпечення апарату

райдержадміністрації ;

– відділу ведення Державного реєстру виборців апарату

райдержадміністрації ;

– сектору контролю апарату райдержадміністрації;

– сектору мобілізаційної  роботи апарату райдержадміністрації;

– сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими

організаціями та засобами масової інформації апарату

райдержадміністрації.

Координує взаємодію райдержадміністрації з такими  територіальними органами міністерств, інших органів вищого рівня:

–  управлінням Державної казначейської служби  України в

Борщівському районі;

– Борщівської міжрайонної державною податковою інспекцією

–  управлінням Пенсійного фонду України в Борщівському районі;

– районним центром зайнятості населення в Борщівському районі;

– Управлінням Держкомзему в Борщівському районі ;

– державним закладом Борщівська районна санітарно- епідеміологічна

станція МОЗ України;

– управлінням статистики в Борщівському районі ;

– управлінням ветеринарної медицини в Борщівському районі;

– районним управлінням держтехногенбезпеки ;

– контрольно-ревізійним сектором;

– Борщівським районним відділом  Управлінням Міністерства

внутрішніх справ України в Тернопільській області;

– міжрайонним відділенням  Служби безпеки України в Тернопільській

області;

– прокуратурою Борщівського району;

– Борщівським районним судом ;

– Борщівсько-Заліщицьким об’єднаним районним  військовим

комісаріатом;

– Борщівським районним управлінням  юстиції.

Координує взаємодію райдержадміністрації з:

підприємствами, установами, організаціями, їх філіалами та відділеннями незалежно від форми власності, що знаходяться на території району.

Перший заступник, заступник голови, керівник апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків:

1. Забезпечують виконання положень Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, основних завдань та повноважень районної державної адміністрації у визначених сферах діяльності, спрямовують, координують та контролюють роботу відповідних структурних підрозділів, консультативно-дорадчих та інших допоміжних органів, служб та комісій райдержадміністрації, а також районних підприємств, установ та організацій державної форми власності щодо:

– реалізації в районі  програм Президента України, Кабінету Міністрів України, розроблення відповідних заходів та планів;

– здійснення державного контролю за напрямами, визначеними у     статті 16 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”;

–         формування та виконання районного бюджету;

– підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

– розроблення і виконання районних програм та угод стосовно економічного, соціального та культурного розвитку району;

– контролю, аналізу і оцінки стану економічного, соціального та культурного розвитку району у відповідних сферах;

– забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

– виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України,  голови райдержадміністрації;

– підготовки засідань консультативних, дорадчих, інших допоміжних органів, утворених головою районної державної адміністрації;

– розроблення проектів розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації;

– вирішення питань діяльності управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

2. Вносять на розгляд голови райдержадміністрації пропозиції з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації:

– ініційованих центральними органами виконавчої влади, їх структурними підрозділами в області, головними управліннями, управліннями, відділами, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування;

– щодо скасування розпоряджень голови районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України та законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам;

– взаємодії райдержадміністрації з районною радою, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами

3. Відповідають за підготовку проектів розпоряджень, доручень голови районної державної адміністрації, інших документів, що видаються  райдержадміністрацією, вживають заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів, візують та вносять на розгляд голови райдержадміністрації доопрацьовані проекти.

4. Дають доручення управлінням, відділам, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації  згідно з  розподілом обов’язків.

5. Беруть участь відповідно до розподілу обов’язків у розгляді питань в райдержадміністрації, управліннях, відділах, інших структурних підрозділах райдержадміністрації та територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади в районі на засіданнях постійних комісій районної  ради.

6. В установленому порядку здійснюють особистий прийом громадян та забезпечують розгляд їх звернень.

7. Повертають ініціаторам звернення документи та інші  матеріали, внесені з порушенням установленого порядку.

8. Сприяють органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам у взаємодії з райдержадміністрацією та її апаратом. Надають допомогу керівництву  структурних підрозділів у забезпеченні реалізації плану соціально-економічного розвитку територій, пріоритетних напрямків роботи, стабілізації суспільно-політичної ситуації, удосконаленні стилю, форм і методів роботи, поглибленні ділових зв’язків органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

9. Забезпечують взаємодію райдержадміністрації з об¢єднаннями громадян з урахуванням загальнодержавних і місцевих інтересів, сприяють виконанню ними статутних завдань, забезпечують додержання законних прав цих об’єднань.

10. Вносять голові райдержадміністрації пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів  райдержадміністрації та їх заступників, а також пропозиції щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

11. Здійснюють за дорученням голови райдержадміністрації керівництво відповідними консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами, комісіями, робочими групами, що утворюються головою районної державної адміністрації.

12. За рішенням голови райдержадміністрації, а також при прийнятті нових нормативно-правових актів, здійснюють інші функції та повноваження.

Перший заступник голови райдержадміністрації

Згідно з статтею 39 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” у разі відсутності голови районної державної адміністрації виконує його функції та повноваження.

Координує діяльність заступників голови районної державної адміністрації.

Вирішує питання: реалізації державної політики у сфері розвитку промисловості, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, у галузях будівництва,  спорудження та експлуатації автомобільних доріг, житлово-комунального господарства,  приватизації та роздержавлення,  контролю за управлінням майном державних підприємств та господарських товариств зазначених галузей з державною часткою в статутному фонді, торговельного та побутового обслуговування населення,  управління майном,  в агропромисловому комплексі, виконання програм соціального розвитку села, реалізації повноважень райдержадміністрації в галузях земельних відносин

Організовує роботу з розроблення та реалізації:

–   ефективної структури управління промисловим комплексом;

– заходів щодо забезпечення народного господарства, об’єктів соціально-культурного призначення і населення електроенергією, природним газом, твердим паливом та іншими енергоносіями, контролює стан розрахунків за них;

– програм розвитку району в галузях будівництва, житлово-комунального господарства, спорудження, ремонту та утримання автомобільних доріг;

– генеральних планів забудови та комплексного благоустрою міст, селищ і сіл, раціонального використання територій населених пунктів і за їх межами;

– заходів щодо водопостачання та водовідведення, теплопостачання, газифікації населених пунктів району;

– економічно обґрунтованих проектів прогресивних технологій будівництва із застосуванням ефективних будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;

–  заходів щодо дотримання та впровадження в районі  нормативно-правових актів з питань охорони праці;

– програм, перспективних планів і прогнозів з питань будівництва житла і об’єктів соціально-культурної сфери.

– заходів  щодо  здійснення     державної  політики  з  питань
забезпечення раціонального використання та охорони земельних ресурсів,
лісів, підвищення родючості ґрунтів, що перебувають у державній власності;

–  заходів щодо здійснення земельної реформи;

– реалізації повноважень райдержадміністрації в галузі земельних, лісових відносин.

Забезпечує реалізацію державної політики сприяння розвитку малого бізнесу, надання допомоги підприємцям, які займаються розробленням та впровадженням інноваційних проектів.

Контролює ефективність використання і збереження майна, закріпленого за підприємствами підвідомчих галузей, що перебувають у державній власності.

Забезпечує реалізацію державної політики з виконання завдань цивільного захисту, безпеки життєдіяльності населення, запобігання надзвичайним ситуаціям та усунення їх наслідків.

Координує розміщення на території району нових підприємств і об’єктів інфраструктури всіх форм власності.

Сприяє реалізації науково-технічних програм, впровадженню нових екологічно безпечних та інших технологій і підвищенню технічного рівня виробництва, якості продукції.

Координує роботу щодо енергозабезпечення району.

Організовує запровадження в районі нетрадиційних джерел енергії, розроблення програм і заходів з енергозбереження та раціонального енерговикористання, впровадження у виробництво малоенергомістких технологій.

Координує стан розробки надр та ефективність використання корисних копалин (в межах компетенції).

Забезпечує організацію обслуговування населення підприємствами, установами і організаціями зв’язку і транспортного обслуговування незалежно від форм власності в межах, визначених законодавством.

Організовує здійснення в районі державного контролю за дотриманням у сфері містобудування чинного законодавства, встановлених стандартів, норм і правил, організації збереження, реставрації та можливого використання пам’яток культури, архітектури, природного ландшафту, збереження історичного середовища населених пунктів.

Організовує проведення заходів щодо розвитку та утримання  мережі автомобільних доріг загальнодержавного та місцевого значення.

Забезпечує реалізацію державної політики щодо демонополізації житлово-комунального господарства.

Координує роботу житлово-комунального господарства, контролює питання використання та утримання житлового фонду і об’єктів комунального призначення.

Контролює дотримання в районі житлових прав громадян.

Забезпечує державний контроль за ходом приватизації житла, об’єктів комунального господарства.

Здійснює контроль за роботою з атестації об’єктів, сертифікації продукції, робіт і послуг підприємств та організацій житлово-комунального господарства.

Координує затвердження для підприємств, установ та організацій лімітів використання природних ресурсів, лімітів викидів і скидів забруднених речовин у навколишнє природне середовище та лімітів розміщення відходів у випадках, передбачених законодавством.

Удосконалює систему управління охороною  праці та державного нагляду за охороною праці.

Координує здійснення соціального захисту працюючих, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.

.

Вивчає і вносить голові райдержадміністрації пропозиції в межах компетенції з питань добору керівних кадрів підвідомчих галузей.

Контролює виконання документів відповідно до розподілу обов’язків.

Забезпечує збалансований розвиток агропромислового комплексу району, постачання сільськогосподарської продукції, раціональне використання земель, поліпшення стану і соціальної інфраструктури сіл.

Сприяє місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам у здійсненні аграрної реформи, розробленні та впровадженні експериментальних проектів з цих питань.

Спрямовує діяльність організацій агропромислового комплексу на розвиток всебічних зв’язків товаровиробників сільськогосподарської продукції з переробними, обслуговуючими та іншими підприємствами.

Забезпечує виконання державного та регіонального замовлення на сільськогосподарську продукцію.

Сприяє організації та розвитку селянських (фермерських) господарств.

Організовує підготовку пропозицій з питань збереження, відтворення та охорони родючості ґрунтів, консервації деградованих і малопродуктивних земель.

Організовує роботу щодо ліквідації екологічних наслідків аварій, залучення до цих робіт підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

Координує діяльність органів державної влади і органів місцевого самоврядування стосовно відшкодування підприємствами, установами, організаціями і громадянами збитків, завданих у результаті порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

Координує розроблення місцевих і внесення пропозицій до державних екологічних програм (в межах компетенції).

Забезпечує інформування населення про стан довкілля, а також про заходи, що вживаються для його поліпшення.

Забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної таємниці та інформації (в межах компетенції).

Сприяє забезпеченню цільового, ефективного використання сільськогосподарськими підприємствами меліорованих земель, контролює здійснення заходів щодо збереження меліоративних систем.

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів райдержадміністрації:

– відділу  розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства;

– управління агропромислового розвитку ;

– відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури;

– відділу з питань надзвичайних ситуацій ;

Координує діяльність райдержадміністрації з такими  територіальними органами виконавчої влади:

– управлінням Держкомзему в Борщівському районі ;

– управлінням ветеринарної медицини в Борщівському районі;

-районним управлінням держтехногенбезпеки ;

– державно насіннєвою інспекцією;

Взаємодіє та сприяє діяльності:

– районної асоціації селянських (фермерських) господарств
– ради сільськогосподарських товаровиробників району;

– інших громадських об’єднань агропромислового спрямування.

Забезпечує у межах повноважень координацію діяльності підприємств, установ та організацій району:

– промисловості;

– енерго- та газопостачання, транспорту, зв’язку, паливно-мастильного та матеріально-технічного забезпечення, заготівлі і реалізації твердого палива, чорних та кольорових металів, вторинної сировини;

– будівельних та проектно-вишукувальних організацій;

-підприємств  виробників будівельних матеріалів, виробів і конструкцій будівельної індустрії;

– комунальної теплоенергетики та стан розрахунків за надані ними послуги;

– житлово-комунального господарства всіх форм власності

Заступник голови райдержадміністрації з соціально- економічних та

гуманітарних питань

Вирішує питання: реалізації повноважень райдержадміністрації в галузі науки, освіти, охорони здоров¢я, культури, фізичної культури  і спорту, туризму, материнства і дитинства, сім¢ї, дітей та молоді, міжнаціональних відносин, залучення зовнішніх та внутрішніх інвестицій, здійснення державної економічної політики, забезпечення комплексного соціально-економічного розвитку району, планування та обліку, фінансів, приватизації та роздержавлення,  зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної діяльності,  сприяння розвитку підприємств різних форм власності і господарювання, міграції, релігій, внутрішньої політики, взаємодії між місцевими органами виконавчої влади та громадсько-політичними організаціями, інформаційної політики, книговидавничої сфери, взаємодії з засобами масової  інформації.

Організовує роботу з розроблення і реалізації:

– пропозицій до програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного та культурного розвитку району у частині, що стосується науки і освіти, охорони здоров¢я, культури, спорту, материнства і дитинства, сім¢ї, дітей та молоді, міжнаціональних відносин, релігії;

– програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного та культурного розвитку району;

– пропозицій щодо зростання експортного потенціалу промисловості району, стимулювання виробництва імпортозамінної продукції;

– районного бюджету;

– заходів щодо здійснення економічних реформ, виконання актів з питань державної економічної політики;

– перспективних та поточних районних програм зайнятості населення, використання трудових ресурсів, заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення,  насамперед від безробіття;

– заходів щодо здійснення державної політики у сфері торгівлі, побутового обслуговування населення, вдосконалення мережі підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;

– перспектив збереження та розвитку мережі державних і комунальних закладів освіти, охорони здоров¢я, культури, спорту та туризму;

– реалізації державної політики з питань соціального захисту населення;

– структури управління вказаними галузями.

Сприяє формуванню економічних і організаційних механізмів переведення підприємств, установ і організацій на роботу в умовах ринкових відносин, реалізації державної політики у питаннях реформування власності, розвитку і підтримки підприємництва в районі.

Координує забезпечення розвитку виробництва товарів народного споживання, торгівлі і споживчої кооперації, платних послуг.

Здійснює заходи щодо захисту прав споживачів.

Здійснює співпрацю з правоохоронними органами (в межах доручень  голови райдержадміністрації).

Координує діяльність місцевих  органів виконавчої влади і органів  місцевого самоврядування району та їх посадових осіб з питань здійснення економічної реформи, комплексного розвитку міста,  селищ і сіл, проведення державної політики в галузі ціноутворення, зовнішньоекономічних зв’язків, торгівлі, побутового обслуговування населення.

Організовує та координує в районі роботу із зовнішньоекономічної діяльності та залучення іноземних інвестицій.

Організовує виконання зобов’язань за міжнародними договорами, що стосуються району.

Організовує роботу з впровадження основних положень Конституції України, утвердження серед населення державницької ідеології, здійснення демократичних перетворень в суспільстві, стабілізації міжконфесійних стосунків в районі.

Узгоджує і координує діяльність районної державної адміністрації та її органів з політичними рухами і партіями, громадськими і релігійними організаціями, благодійними фондами та іншими об¢єднаннями громадян.

Здійснює зв’язки з колективами засобів масової інформації, сприяє їх діяльності.

Координує роботу закладів освіти, культури, охорони здоров¢я,  фізкультури та спорту, що належать до сфери управління райдержадміністрації.

Забезпечує виконання в районі програм щодо обов¢язковості повної загальної середньої освіти.

Організовує (в межах повноважень) роботу медичних закладів щодо надання допомоги населенню в межах повноважень встановлених пільг і допомог, пов¢язаних з охороною материнства і дитинства, поліпшенням умов життя багатодітних сімей.

Організовує контроль за станом санітарного та епідемічного благополуччя населення, додержанням державних санітарних норм і правил, координує заходи щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації.

Забезпечує виконання актів законодавства з питань громадянства, пов¢язаних з перебуванням в районі іноземців та осіб без громадянства, сприяє органам внутрішніх справ у додержанні правил паспортної системи.

Організовує роботу, пов’язану  з розробленням та здійсненням заходів щодо розміщення, працевлаштування, соціально-побутового і  медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб, які добровільно повертаються в регіони їх колишнього проживання.

Забезпечує виконання законодавства щодо національних меншин і міграції, свободи їх світогляду і віросповідання.

Забезпечує реалізацію державної політики у галузі інноваційної діяльності та інтелектуальної власності.

Забезпечує виконання законодавства щодо всебічного розвитку та функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку мов національних меншин.

Організовує роботу щодо розподілу гуманітарної допомоги в районі.

Організовує роботу щодо створення сприятливих  умов проживання людей з обмеженими фізичними можливостями та їх працевлаштування.            Є співголовою регіональної комісії з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів в районі.

Забезпечує вирішення питань щодо матеріально-побутового обслуговування, санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров¢я потребують догляду.

Здійснює контроль за дотриманням порядку надання населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.

Координує діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування району з соціальних питань, роботу закладів соціального захисту населення, які належать до сфери управління райдержадміністрації

Координує роботу з відзначення в районі державних свят та заходів, визначних дат.

Забезпечує участь органів виконавчої влади у вирішенні питань проведення виборів, референдумів у межах, визначених законодавством.

Відповідає за впровадження гендерної політики.

Забезпечує взаємодію районної державної адміністрації з районною радою з питань, віднесених до повноважень райдержадміністрації.

Забезпечує  реалізацію державної політики у галузі туризму , розвитку туристичної  та курортно-рекреаційної індустрії.

Координує і контролює роботу щодо організації виставок товарів Тернопільщини (в межах компетенції).

Координує роботу структурних підрозділів райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування району та їх посадових осіб з питань, що відносяться до його компетенції

Вивчає і вносить голові райдержадміністрації пропозиції з питань добору керівних кадрів підвідомчих галузей (в межах компетенції).

Контролює виконання документів відповідно до розподілу обов’язків.

Координує та контролює діяльність таких структурних підрозділів райдержадміністрації:

–  управління економіки;

– фінансового управління (у межах доручень голови);

– відділу державної реєстрації;

– відділу видачі дозвільних  документів ;

– управління праці та соціального захисту населення (у частині, що стосується реалізації державної політики у сфері суспільно-трудових відносин, безпечної життєдіяльності, оплати праці, охорони та належних умов праці, зайнятості населення, виплат субсидій за послуги, надані підприємствами житлово-комунального господарства та компенсацій автоперевізникам за перевезення пільгових категорій громадян ),

– відділу охорони здоров¢я;

– відділу у справах сім’ї, молоді та туризму ;

– відділу з питань фізичної культури та спорту;

– сектору  з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами та засобами масової інформації (в межах доручень голови);

– відділу освіти;

– відділу культури;

– служби у справах дітей.

Координує діяльність райдержадміністрації з такими територіальними  органами  виконавчої влади:

.-  управлінням Державної казначейської служби  України в

Борщівському районі;

– Борщівською міжрайонною державною податковою інспекцією;

–  управлінням Пенсійного фонду України в Борщівському районі;

– районним центром зайнятості населення в Борщівському районі;

– управлінням статистики в Борщівському районі ;

– сектором інспектування в Борщівському районі  Чортківської

міжрайонної фінансової інспекції ;

– державно насіннєвою інспекцією;

– відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування  від

нещасних випадків  та професійних захворювань України в Борщівському

районі;

–  Борщівським районним відділом УМВС України в Тернопільській області (в межах доручень голови);

–  Борщівським районним  управлінням юстиції (в межах доручень голови);

– Державним закладом Борщівська районна санітарно – епідеміологічна станція МОЗ України (в межах доручень голови);

Забезпечує у межах повноважень через структурні підрозділи райдержадміністрації координацію діяльності та контроль за роботою районних підприємств, установ та організацій:

– районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

– районного Фонду милосердя я;

– районної організації Товариства Червоного Хреста України;

– районної організації Українського товариства охорони пам¢яток історії та культури;

– редакції газети “Галицький вісник ПЛЮС”;

– підприємств, установ та організацій охорони здоров¢я, культури, освіти і науки, фізичної культури і спорту, туризму та курортів, сім¢ї та молоді, установ для неповнолітніх, санітарно-епідеміологічних установ;

– творчих спілок і організацій;

– національно-культурних товариств;

– редакцій засобів масової інформації;

– районних організацій політичних партій та об¢єднань громадян.

Взаємодіє та сприяє діяльності:

–         підприємств торгівлі та побуту;

Керівник апарату райдержадміністрації

Вирішує питання:

– організаційного, правового, інформаційно-комп’ютерного, матеріально-технічного та кадрового забезпечення діяльності райдержадміністрації, адміністрування комунікаційного зв’язку та локальної комп’ютерної мережі;

– державної служби, організації роботи апарату, взаємодії з структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, адміністративно-територіального устрою, формування   структури і чисельності райдержадміністрації та її структурних підрозділів, штатного розпису апарату, використання коштів на утримання апарату райдержадміністрації в межах затверджених кошторисів;

– забезпечення в межах своїх повноважень взаємодії райдержадміністрації з  обласною державною адміністрацією у процесі поточної діяльності;

– затвердження актів на списання матеріальних цінностей;

Організовує роботу з розроблення та реалізації заходів щодо:

– дотримання законодавства про державну службу, про боротьбу з корупцією, контролює його виконання в межах своїх повноважень;

– виконання документів, що регламентують роботу районної державної адміністрації, її структурних підрозділів;

– структури райдержадміністрації, чисельності працівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації,  штатного розпису її апарату;

– планів роботи райдержадміністрації та аналітичного супроводу ходу їх виконання;

– планів підготовки та перепідготовки кадрів;

Здійснює керівництво діяльністю апарату районної державної адміністрації та організовує його роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на апарат завдань.

Вносить голові райдержадміністрації подання щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників відділів, інших структурних підрозділів апарату райдержадміністрації та їх заступників.

Організовує роботу щодо забезпечення відповідності актів місцевих органів виконавчої влади  положенням Конституції України, законам України, іншим нормативно-правовим актам.

Забезпечує контроль за виконанням управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації.

Отримує від структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів місцевих  рад, підприємств, установ і організацій необхідні матеріали і звіти про виконання документів районної державної адміністрації.

Контролює збір, узагальнення та  постійне оновлення щоденної інформації про діяльність органів виконавчої влади в районі  на веб-сторінці райдержадміністрації.

Готує узгоджені пропозиції щодо розподілу обов’язків між головою районної державної адміністрації, першим заступником, заступником голови та  керівником апарату райдержадміністрації, внесення до нього змін.

Видає в межах компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

Візує проекти  розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації, підписує додатки.

Відповідає за організацію діловодства в районній державній адміністрації.

Контролює виконання документів відповідно до розподілу обов’язків.

Координує роботу щодо розгляду звернень громадян в апараті райдержадміністрації, стану їх вирішення в структурних підрозділах  райдержадміністрації, виконкомах  місцевих рад, на підприємствах, в установах та організаціях.

Організовує використання коштів, виділених на утримання апарату адміністрації.

Здійснює організаційне забезпечення діяльності райдержадміністрації.

Відповідає за проведення кадрової роботи в апараті райдержадміністрації.

Контролює роботу архівного відділу райдержадміністрації.

Відповідає за реєстрацію баз персональних даних працівників апарату райдержадміністрації.

Виконує інші функції відповідно до нормативно-правових актів, регламенту райдержадміністрації,  розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.

Координує і контролює діяльність:

відділів та інших підрозділів апарату райдержадміністрації:

– відділу організаційного – кадрової роботи;

– загального відділу;

– відділу фінансово – господарського забезпечення;

–  відділу ведення Державного реєстру виборців;

– відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними

органами та оборонної роботи (з питань організації роботи апарату);

– сектору контролю (у межах доручень голови);

– сектору мобілізаційної роботи (у межах доручень голови);

–  сектору внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями

та засобами масової інформації ;

структурних підрозділів райдержадміністрації:

– архівного відділу;

infoprostir@gmail.com