На Тернопільщині матері обурені халатністю лікарів

На Тернопільщині замість допомагати маленьким пацієнтам, персонал поліклініки «ганяє чаї» та «сидить на телефоні»

Про постійні проблеми з місцевою дитячою поліклінікою жителі Кременця говорять і на вулиці, і вдома і в соцмережах та на форумах. Люди скаржаться – медичний персонал займається казна чим, тільки не тим, що потрібно.

Так, у спільноті «Типовий Кременець» молода мама 6-місячного хлопчика написала про хаос в медзакладі, відсутність організації та повну неповагу до пацієнтів, повідомляє сайт Тернополяни.

« Я з 6-ти місячною дитиною по стану здоров’я відправилася у нашу славну поліклініку. Починаючи з реєстратури, де в робочий час працівники обідають, відповідно карточки взяти не має в кого, але це ще пів біди. Піднімаючись на третій поверх, там проводяться косметичні ремонти “все краситься”, краска смердить так, що дорослому не має чим дихати, а що вже казати про маленьких дітей, вікна двері відкриті скрізь протяги. Постає питання: невже не можна фарбувати в п’ятницю наприклад, коли в суботу, неділю нікого нема?

На прийомі педіатр, який позволяє собі говорити півгодини по телефоні, аргументує це тим, що розмова «по роботі»… Черга чоловік з 15, як не більше, всі з маленькими дітьми.

Я прочекала більше години, нарешті попала на прийом, виписав дитині ліки, сказав що потрібно вколоти укол «в кабінеті навпроти». Каже, медсестра є, то вколе. Я в кабінет – медсестри нема, прочекавши з 10 хвилин я відправилася в реєстратуру, на що відповіли: чекайте під кабінетом зараз прийде. Прийшла через півгодини, довелося ще раз з дитиною йти на перший поверх, підніматися назад, а вона на чай ходила і це ж знов у робочий час. Нехай в дорослому відділені до нас відносяться халатно, але з маленьким діткам можна приділити більше уваги!!!!», – пише в соцмережі «Вконтакте» ображена халатністю медиків мешканка Кременця.

Обурення не приховують і інші матусі, які також неодноразово заставали схожу «картину» в дитячій поліклініці. Місцеві мешканці розповідають, що ані на зауваження, ані на крики там не реагують, а з пацієнтами та їх батьками ведуть себе так, ніби вони люди «третього сорту».

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com