В поліції Тернополя запрацює новий колл-центр “112”

поліція7 грудня минув місяць, відколи вступив у силу Закон України «Про Національну поліцію» і, згідно якого, по-новому запрацювало правоохоронне відомство. Що змінилося за цей період часу, ми запитали у керівника управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Головного управління Національної поліції в Тернопільській області, полковника поліції Ореста Кісіля.

 – Реформування міліцейського відомства Тернопільщини розпочалося ще до моменту набрання чинності Закону України «Про національну поліцію». Ефективне реагування на звернення громадян – один з перших дієвих кроків. Задля цього модернізували службу 102, збільшили її штатну чисельність. До слова, над ефективністю роботи цього підрозділу, який носитиме назву Колл-центр 112 й надалі ведеться робота.

Наступний крок, який зробили для того, аби вчитися працювати по-новому – створили групи швидкого реагування. Сьогодні в обласному центрі ефективно діє сім таких нарядів. У березні, коли почне роботу нова патрульна поліція, з її штату буде створено двадцять автомобільних патрулів, відповідно оперативність реагування та якість роботи буде ще кращою.

Використання засобів відеоспостереження – ще одне запровадження задля ефективного реагування на повідомлення про скоєні злочини. В області на даний час використовується більше двохсот камер відеоспостереження з мережевим доступом з чергових частин Головного управління та відділів і відділень, що дає змогу використовувати зафіксовану відеоінформацію під час розслідування. На цьому зупинятися не збираємося.

Зміни сталися і в структурі поліцейського відомства. Зараз діє тимчасова модель відомства, яка затверджена на перехідний період. Апарат Головного управління Національної поліції в Тернопільській області включає 24 структурних підрозділи, шість кущових відділів (відокремлених структурних підрозділів), які включають дванадцять відділень.

Та найважливіша оцінка нашої діяльності – це довіра громадян. Хочу зазначити, за місяць роботи тернопільської поліції до нас надійшло 6066 заяв та повідомлень від громадян. Це на двадцять відсотків більше, аніж середньомісячний показник роботи міліції. Більше людей стали звертатися до нас з найрізноманітніших питань і не лише правових, а й, наприклад, зателефонувала тернополянка і попросила допомогти їй витягнути дитячий візочок, що скотився з берега ставу у водойму. Відреагували і допомогли.

Хочу зазначити, що попереду всіх, хто виявив бажання служити у поліції, чекає так звана переатестація. Окрім тестів на загальний розвиток та знання законодавчої бази, які проходитимуть усі без виключення, керівників та співробітників підрозділів, які входять в так звану «групу ризику» щодо можливості корупційних зловживань чекають тест на доброчесність та поліграф. Все це дасть змогу ще раз ретельно «пересіяти» кадри, відібрати кращих і продовжити працювати.

Поки вчимося, позбуваємося стереотипів, докладаємо зусиль, але найголовніший наш «інспектор» – громадяни.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com