“Липовий” працівник банку обікрав 22-річну тернополянку
Краяни, незважаючи на усі можливі методи застереження від поліцейських, продовжують втрачати гроші з карток. Втратила понад 6 тисяч гривень і 22-річна тернополянка.
Псевдопрацівник банку зателефонував до дівчин під приводом поновити захисні дані картки, мовляв система зафіксувала спроби взламати пін-код картки. А та не підозрюючи лихого, повідомила усю конфіденційну інформацію щодо банківського рахунку. В результаті, з картки зникла уся готівка – 6200 гривень.
Вкотре нагадуємо – не довіряйте незнайомим людям! Банк ніколи не запитуватиме у клієнта персональну інформацію, адже вона багаторазово дублюється. Якщо навіть її буде втрачено, у банку завжди є резервна копія. Працівники фінансової установи за допомогою мобільного зв’язку ніколи не проводитимуть операції щодо зміни паролів переказу коштів чи продовження строку дії картки.
Тож ні в якому разі не надавайте дані своєї картки навіть людині, що представилася співробітником вашого банку, а тим паче покупцям чи продавцям інтернет-сайтів.
У випадку, коли до вас телефонують під приводом змінити паролі перевести гроші, збільшити строк дії картки, і при цьому вимагають захисні дані, кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділені банку.
Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, негайно телефонуйте 102.