На Тернопільщині оголошено туристичну акцію!

unnamedНапередодні відзначення 25-ї річниці незалежності України та Дня Державного Прапора України в області проводиться туристична акція «Тернопілля — скарб незалежної країни».

Щоб стати учасником акції, необхідно зробити фотографію на фоні найбільш популярних туристичних об’єктів регіону. В кадрі повинен бути постер «TERNOPIL*YA – скарб Незалежної країни». Постер необхідно завантажити на сторінці Facebook «Тернопільщина туристична» та роздрукувати. Учасник повинен завантажити всі фото до групи «TERNOPIL*YA – скарб Незалежної країни» в мережі Facebook з відповідними хештегами: ??#ternopillya_skarb, #ternopilla, #newemotions, #?TravelToUkraine, ?#?TravelInUkraine.

Кількість фото необмежена, включаючи обов’язкові 7, визначених організаторами акції:

  • Замок родини Сенявських м. Бережани;
  • Ратуша м.Бучач;
  • Замок князів Збаразьких м.Збараж;
  • Єзуїтський монастир (Колегіум) м.Кременець;
  • Костел св. Станіслава м.Чортків;
  • На фоні панорами м.Заліщики;
  • Джуринський (Червоногородський) водопад с.Нирків Заліщицький район.

 

Переможцями стануть ті учасники, які зроблять найбільшу кількість фото відвіданих туристичних об’єктів Тернопільської області, включаючи сім обов’язкових, вищевказаних.

Зображення на фото має відповідати тематиці та меті акції і не повинно порушувати правила суспільної моралі і не принижувати/не дискримінувати людську гідність.

Фото, представлені на участь в акції, не рецензуються і не повертаються та є інтелектуальною власністю розробників. Відділ туризму Тернопільської обласної державної адміністрації має право подальшого використання фото із збереженням авторських прав.

Є три етапи проведення акції:

І етап – оголошення початку акції;

ІІ етап (до 21 серпня 2016 року) – збір пропозицій;

ІІІ етап (до 24 серпня 2016 року) – визначення 3 переможців акції шляхом підрахунку оргкомітетом постів від одного учасника. Переможці отримають грошові призи та подарунки.

«Мета даної акції — це вдосконалення іміджу регіону, популяризація нашого краю, пропагування унікальних пам’яток природно-заповідного фонду та архітектури області, привернення уваги громадськості. Загалом такий захід сприятиме формуванню туристичного бренду «TERNOPIL*YA: new emotions», — підсумував начальник відділу туризму Тернопільської ОДА Назар Яворський.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com