Поліція просить тернополян не вестися на телефонне шахрайство
Шановні краяни! Запам’ятайте самі й розкажіть знайомим, родичам, особливо старшого віку: працівники банку ніколи не телефонуватимуть вам і не запитуватимуть дівоче прізвище мами, будь-які цифри із SMS-повідомлень і секретні коди, розташовані на зворотному боці картки. Якщо Вам зателефонували та запитують про будь-які ваші персональні дані, то ви маєте справу з шахраєм. Не ведіть розмов із такими людьми.
Учіться на помилках інших. Минулої доби двоє тернополян втратили кошти, бо повірили, що до них телефонують з банку. 52-річна тернополянка через власну необачність позбулася двох тисяч гривень, а 61-річний житель обласного центру – майже трьох. Обоє потерпілих повідомили реквізити рахунків невідомому, який представився працівником «Ощадбанку».
Співробітники банків володіють повною інформацією, що необхідна для обслуговування клієнтів, і вони ніколи не стануть вам телефонувати з проханням повідомити особисті дані. Оператори центрів обслуговування банківських установ ніколи не телефонуватимуть першими. Вони можуть поставити вам уточнюючі запитання, якщо Ви замовили послугу Callback (дзвінок із банку). Але навіть у таких випадках ніколи не проситимуть назвати ПІН-код картки або CVV2, а також пароль, що надходить в SMS!
Прес-служба НПУ в Тернопільській області
[…] Источник: infoprostir.te.ua […]