Тернопільщина матиме власний бренд

В Україні набирає обертів національна програма «Бізнес.Місто.Бренд», але от проектів зі створення бренду області ще не було. Тернопільщина, очевидно стане першою в цьому.

Міжнародний журнал «Community» виступив з такою ініціативою ,і за підтримки Тернопільської облдержадміністрації  відбулася дискусійна панель. Вона є підготовчим етапом.

Раніше на Тернопільщині вже робили певні кроки до пошуку інвестиційно привабливих особливостей краю. Додаткові ж консультації експертів стануть у великій нагоді, зазначає Галина Воляник, директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА.
В рамках дискусійної панелі було презентовано кейс про успішний досвід стратегічних сесійз пошуку сенсу, які вже відбулися у Білій Церкві, Хмельницькому, Шостці та Черкасах.

Учасники мали можливість обговорити найбільш оптимальні шляхи взаємодії бізнесу та влади області. Ну. І безумовно, йшлося про підготовку до проведення наступного етапу – стратегічної сесії «Бізнес.Область.Бренд».

Адміністрація Тернопільської області вважає, що створення бренду території – це європейський підхід, який допоможе Тернопільщині закріпити свої лідерські позиції. При цьому важливо відійти від рудиментної практики «нав’язування зверху» – потрібно, щоб до стратегії брендуванняобласті долучилося максимально широке коло різних цільових груп. А з допомогою експертів-практиків –вдасться виробити якісний інноваційний продукт. Адже Тернопільщина на це по праву заслуговує.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com