Для того, щоб дізнатися про стан нарахувань, необхідно вказати у повідомленні свою адресу та дані, які цікавлять споживача.
До слова, для зручності користувачів передбачено також мобільні номери телефонів двох найпопулярніших операторів: 050 104 2 104 та 096 104 2 104, на які тернополяни можуть телефонувати з 10 по 30 числа кожного місяця з 08.00 до 17.00 години.
Як вже зазначалося, Viber працюватиме на одному із них: 096 104 2 104. Наголошуємо, що ці номери призначені лише для того, щоб з’ясувати стан нарахувань абонента та почути роз’яснення фахівців щодо них. Подати показники можна традиційно за такими номерами: 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19. Та найзручнішим способом для подачі показників і надалі залишається «Особистий кабінет», зареєструватися у якому можуть усі абоненти ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз».
Довідка: Viber – це безкоштовний месенджер, із яким споживач може тримати зв’язок із усім світом через інтернет-підключення (Wi-Fi або мобільний Інтернет за твоїм тарифним планом). Сервіс дозволяє безкоштовно передавати текстові повідомлення та зображення а також телефонувати – саме цими функціями і матимуть можливість скористатися абоненти ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз».
Адміністрація ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз»