Підприємці із шести районів все більше скаржаться на корупцію
Протягом 7 місяців на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло 28 звернень. Це на 47,4% більше порівняно з відповідним періодом минулого року.
Найчастіше платники порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у Тернопільській області (17 звернень). Крім того, громадяни зверталися з проблемами, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних (8 звернень), корупційних дій (2 звернення), реєстрації платником податку на додану вартість (1 звернення).
Дзвінки на «Пульс» лунали від мешканців обласного центру, Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Чортківського та Збаразького районів.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадуємо, сервіс «Пульс» Міністерства доходів і зборів України – це пряма телефонна лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники податків мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку. Антикорупційний сервіс попереджує труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень та неякісне обслуговування платників.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Тернопільській області