Мін’юст шукає керівників на Тернопільщині

вакансіяМіністерство юстиції України оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

– першого заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області;

– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області з питань державної виконавчої служби – начальника управління державної виконавчої служби;

– заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області з питань державної реєстрації – начальника управління державної реєстрації;

До участі в конкурсі запрошуються громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі та/або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як п’ять років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;

 

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

 

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

 

копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

 

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”;

 

копію документа, який посвідчує особу (паспорт);

 

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

 

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Департаментом кадрової роботи та державної служби.

 

З метою перевірки знань кандидатів на посади керівних працівників головних територіальних управлінь юстиції, Міністерством юстиції запроваджено добровільне тестування.

 

Для участі у добровільному тестуванні особі необхідно заповнити та подати анкету, що додається.

Документи для участі у конкурсному відборі та анкети для участі у добровільному тестуванні приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства.

 

Документи та анкети приймаються за адресою: м. Київ, вул. Городецького, буд. 13, каб. № 105.

 

Анкету для участі у добровільному тестуванні можна надіслати на електронну скриньку konkyrsnii_vidbir@minjust.gov.ua.

 

Телефон для довідок: (044) 271-17-25.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com