Робота зі зверненнями громадян – важлива складова діяльності Тернопільської об’єднаної ДПІ

За десять місяців 2010 року до Тернопільської ОДПІ надійшло 38 письмових звернень громадян, з них три – колективні звернення. Із заявами громадяни звертались щодо контрольно-перевірочної роботи, сплати податку з доходів фізичних осіб, оподаткування доходів, одержаних від підприємницької діяльності, податку на додану вартість, ухилення від сплати податків, обліку платників податків, сплати орендної плати.

Керівництво Тернопільської об’єднаної державної податкової інспекції спілкується з платниками податків та громадськістю шляхом проведення особистих прийомів громадян в обласному центрі, а також здійснює виїзні прийоми у селах та селищах Тернопільського району.
Так, у січні-жовтні 2010 року відбулось 67 особистих прийомів громадян, з них три проведено начальником інспекції, 16 (в тому числі 6 виїзних) – заступниками начальника та 48 (в тому числі 4 виїзних) – іншими посадовими особами.
На особистих прийомах 16 громадян цікавилися порядком сплати податку на додану вартість, 14 – порядком здійснення контрольно-перевірочної роботи, 12 – оподаткуванням доходів, одержаних від підприємницької діяльності, 7 – сплатою податку з доходів фізичних осіб, 5 – податку на прибуток, 4 – щодо ухилення від сплати податків, 3 – платою за землю, по 2 –погашенням заборгованості по сплаті податків та зняттям з реєстрації платника податків, по 1 –фіксованим сільськогосподарським податком та сплатою збору за забруднення навколишнього природного середовища.
Попередній запис громадян на прийом до посадових осіб Тернопільської об’єднаної ДПІ проводиться щоденно в приміщенні податкової інспекції у кабінетах 114, 221 та за телефонами 15-07, 43-46-46.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
Тернопільської об’єднаної ДПІ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com