Заява та декларація для субсидії. Як заповнити правильно?

Із 1 травня набирає чинність постанова, яка дозволяє українцям отримувати субсидії за полегшеною схемою. Субсидії призначатимуть на 12 місяців, а продовжуватимуться автоматично, пише сайт  patrioty.org.ua.

Пропонуємо вам зразки заяв і декларацій, які необхідно заповнити при оформленні субсидій.

Заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії, самостійно заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації.   Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла. Окрім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

Як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

Зразок заповнення Заяви

Як правильно заповнити декларацію про доходи і витрати осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії

Розділ І. Загальні відомості: вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

Розділ ІІ. Також заповнюються відомості про всі види доходів за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди): заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо. Доходи вказуються без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

Розділ ІІІ. Вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн.

Зразок заповнення Декларації 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

infoprostir@gmail.com